hva En Overlevende fan oppdaget På Pulau Tiga, 15 år etter Survivor Borneo

210shares

I denne utgaven Av The Confessional Avslører Justin Walter hva Han så og oppdaget På Pulau Tiga, øya som var vert for Den første sesongen Av Survivor 15 år siden.

Som Survivor: Second Chance kommer til en slutt, det er ingen tvil om at det vil gå ned som en av de beste sesongene i showets 15-årige historie. Det faktum at I sesong 31 Survivor er bedre enn noensinne taler høyt til sin levetid som en reality TV game show og enda viktigere en varig kulturelt fenomen.

Det er vanskelig å tro At Survivor hadde premiere for over 15 år siden, 31. Mai 2000. På den dagen, sammen med millioner Over Hele Amerika, ble jeg en fan. Og siden da innrømmer jeg at min kjærlighet til Survivor har blitt en besettelse – og lidenskap – som inspirerte mine siste reiser til Pulau Tiga hvor Survivor: Borneo ble filmet.

I løpet av den siste måneden har jeg klemt meg en million ganger for å sikre at turen min var ekte og ser tilbake jeg har begynt å forstå betydningen av Min Superfan-reise.

Fra det øyeblikket jeg fikk mitt første glimt av Pulau Tiga da båten min sprang mot den, ble jeg overhalet av et bredt spekter av følelser—spenning, vantro, nysgjerrighet, adrenalin. Hvordan kunne dette være ekte? Der var Jeg I Sør-Kinahavet-samme sted som Jeff Probst under seriepremieren – om å fysisk svømme i samme farvann og gå på de samme strendene som de opprinnelige 16 castaways.

jeg ble overveldet. Dette Var En Overlevende drøm.

jeg kan ikke takke Pulau Tiga Resort, spesielt Julius, nok for å være utrolig verter for mitt opphold. Fra det øyeblikket jeg kom til min avreise de gjorde alt tenkelig å imøtekomme min superfan status. Bare timer etter ankomst ga de meg en kajakk for å fange solnedgangen På Pulau Burung (Bird Island) hvor» One Survivor » – scenen ble skutt for Survivor: Borneo show open.

Neste dag Tok Julius Meg med på en personlig omvisning over hele øya hvor Vi besøkte filmsteder:

• bare fem minutter fra feriestedet var en liten lysning i jungelen, på størrelse med en jumbo trampoline, der den opprinnelige Tribal Council sto.
  • Ramis Beach, en gang hjemmet Til Tagi Stammen er nå hjem til store woody rusk.
  • Steinete Strand og Pagong-Pagong Strand ser nesten identisk med DET jeg så PÅ TV, bortsett fra den uheldige tilstedeværelsen av hav søppel vasket på land.
  • gjørme vulkanen fortsatt tilbudt en svovelsyre aroma og en ironisk rensende opplevelse fra sin varme, skitten gjørme.

med hvert trinn av min tur til disse stedene og mer, var det utenfor surrealistisk. Med hvert trinn gikk jeg gjennom episodene i den første sesongen.

Akkurat da jeg trodde de hadde gjort alt for å imøtekomme min indre superfan, Ga Julius Og Pulau Tiga Resort-personalet meg den mest kraftfulle og følelsesmessige opplevelsen av hele turen min. De organiserte en overraskelse for Meg Ved Pulau Burung (Bird Island) under solnedgang for å gjenskape skuddet i showet åpent med meg som holder fakkelen som » En Overlevende.»

etter båtliv og kajakkpadling langs Pulau Tigas strandlinje i omtrent 30 minutter, ankom Vi Pulau Burung. Da jeg la hendene mine på overflaten av denne kometlignende steinen, som ikke er mer enn 16 meter høy, ble jeg overrasket over sin hakkede vulkanske tekstur.

jeg klatret forsiktig opp med sine skarpe sprekker som holder og etter noen minutter nådde toppen. Ligger om en fotballbane vekk fra fastlandet, jeg sto isolert fra mine omgivelser stirrer inn i den nydelige horisonten I Sør-Kinahavet.

Episk, en gang i livet, fantastisk-ord kan ikke beskrive hvor mye dette betydde, og jeg tror ikke de virkelig forsto hvor virkningsfull deres gest var for meg. Å stå på den steinen, tente fakkelen i hånden, gjenskape en slik ikonisk Overlevende scene var en av de mest empowering øyeblikkene i livet mitt.

da jeg stirret inn i solnedgangen, strømmet minner fra de siste 15 årene av livet mitt inn i mitt sinn som havet som strømmer inn I Rupert ‘ S Survivor: All-Stars shelter:

• å gjøre familien min spille Survivor in the forest,
  • møte mine beste venner på college over å se Survivor in the dorms,
  • filme min første audition tape fra 18 til 21 år gammel før jeg var kvalifisert til å søke,
  • En Probst antrekk som min Go – To Halloween kostyme,
  • iført buffs til sengs,
  • skape et team-building selskap inspirert av survivor,
  • gjør podcaster,
  • Gjenforene venner fra hele landet for å spille survivor spill, og så mye mer.

som alle mine minner brakte et smil til ansiktet mitt og tårer i øynene mine, var jeg i stand til å forstå de utallige grunnene til at Jeg er så lidenskapelig Om Survivor.

Å gjøre Survivor dreams til virkelighet

i 15 år av mitt liv Har Min Survivor dream vært fokusert på å være en konkurrent og vinne tittelen Eneste Overlevende. Hva ble satt i perspektiv i det øyeblikket-standing on Pulau Burung – er om jeg blir en del av Survivor familien i noen kapasitet, jeg har allerede vunnet, takket være min udødelig kjærlighet for showet.

Mens du ser På Overlevende: Den Australske Outback som en 16-åring, jeg fortalte meg selv at jeg skulle studere i Utlandet I Australia og besøke Outback. Sikker nok, da jeg var 21, jeg gjorde leve Ned under en realitet, og når det kom tid til å planlegge en tur Til Outback, ingen ønsket å gå med meg. Jeg gikk av meg selv og så på det som mitt Eget Overlevende eventyr. Den opplevelsen av å reise alene, til et sted jeg hadde drømt om, forandret livet mitt. Det innpodet en fryktløs tillit til meg selv for å ta risiko og å gjøre et eventyr ut av livet, uansett hvem andre er, eller ikke er om bord.

Ved 31, der gjorde jeg igjen drømmen min til virkelighet ved å besøke Pulau Tiga. I løpet av de siste 10 årene som jeg har ventet på Mitt» eventyr for livet » av Å Være På Overlevende, klarte jeg ikke å innse at jeg ikke har ventet i det hele tatt, jeg har levd det—fotturer Machu Picchu, finne Den «Tapte Byen» i Den Colombianske jungelen, trekking Gjennom Patagonia, frivillig arbeid I Thailand, meditere På Angkor Wat Tempel, oppdage gamle Maya-Ruiner i Guatemala, utforske isbreer i Sør-Amerika, strikkhopping I New Zealand, øyhopping på Filippinene. Listen fortsetter.

takket være den 16 år gamle gutten som ble forelsket i Og var motivert Av Survivor, har jeg vært heldig nok til å oppleve vår fantastiske verden i alle sine kapasiteter.

Jeff Probst sa en gang: «eventyret du er klar for, er det du får.»Takk Survivor for å inspirere meg til å alltid være klar. I de siste 15 årene har jeg hatt et helvete av et eventyr, og jeg kan ikke vente med å fortsette å leve mitt eventyr for livet hver dag.

det kan ha tatt 15 år og en tur Til Pulau Tiga for meg å innse det, men forankret i min kjærlighet til en reality TV game show jeg har lært dette: Det er ingen mening i å vente på et eventyr for livet. Det eneste som gir mening er å leve det.